
DEFUNC - nowy gracz ze Szwecji
Tak zwane skandynawskie wzornictwo od kilkudziesięciu lat podbija świat. Pod tym pojęciem kryje się jednak coś więcej niż IKEA czy Bang&Olufsen. To dziesiątki firm zajmujących się designem przemysłowym i badaniami nad upraszczaniem rzeczy skomplikowanych by służyły miast angażować użytkownika w obsługę.
Music conects people - superacki T-Shirt
Głośniki bezprzewodowe Defunc DUO, pierwszy na rynku zestaw dwóch głośników STEREO 360
Dobra wiadomość jest taka, że kolejna z młodych prężnych firm wchodzi na polski rynek - Defunc, bo o nim tu mowa to szwedzka marka istniejąca w branży słuchawek i głośników bezprzewodowych od 2015 roku. Kluczem do sukcesu na rodzimym rynku było konsekwentne trzymanie się wartości takich jak: prostota, harmonia i minimalizm. Defunc to prosty wybór spośród kilku modeli w najpopularniejszych segmentach rynku, takich jak słuchawki douszne, nauszne, bezprzewodowe oraz głośniki przenośne. Widać, że produkty są stworzone z myślą o konsumencie, jego odczuciach, wrażeniach dźwiękowych, wizualnych, dotykowych oraz komforcie użytkowania. Defunc zdaje się walczyć o klienta, któremu przejadły się produkty wielkich marek oferując alternatywę równie wysokiej jakości w przystępnych cenach.
Na grafice wersje przewodowe, ale w Polsce będą dostępne słuchawki douszne bezprzewodowe Defunc BT Earbud PLUS w czterech wariantach: +MUSIC, +TALK, +SPORT, +HYBRID – dopasowane do trybu życia konsumenta, zależnie czy wolimy tylko słuchać muzyki, dużo rozmawiać, uprawiać sport czy wszystko jednocześnie, każdy model w 4 kolorach
(kliknij żeby powiększyć)
Jesienią 2017 roku firma zaprezentowała kolekcję audio oferującą: głośniki, słuchawki douszne i nauszne (zarówno przewodowe jak i bezprzewodowe, z ANC i bez).
Bezprzewodowe Defunc BT GO – składane słuchawki codziennego użytku (3 kolory)
Bezprzewodowe Defunc MUTE z funkcją Aktywnego Tłumienia Hałasu ANC (2 kolory)
Wejście marki Defunc do Polski to kolejny krok w rozwoju firmy ze szwedzkim rodowodem. Niewielkie, lokalne przedsiębiorstwo konsekwencją oraz uporem w dążeniu do upraszczania życia i ułatwiania wyborów konsumentom oczarowało szwedzki rynek. W ich produktach drzemie potencjał, który doprowadził do sukcesu o którym wielu może tylko pomarzyć - w ciągu 3 lat działalności ich produkty są dostępne w 25 krajach na całym świecie i nie wygląda by mieli na tym poprzestać. Może to za sprawą hasła reklamowego: "Simplifying your choice"?
Urządzenia dostępne są od teraz poprzez sklep www.defunc.pl
Bezprzewodowe Defunc BT PLUS, wysoka jakość dźwięku oraz aż do 15 godzin działania na jednym ładowaniu (2 kolory)
Życie bez poczucia humoru bywa nudne :)