

Sezon transferów trwa w najlepsze, tym razem Virgil Van Dijk przechodzi do drużyny JBL
JBL szykuje chyba coś większego niż zwykle, bowiem kolekcjonuje ambasadorów niczym filatelista znaczki pocztowe.
Tym razem kolejny ukłon w stronę fanów piłki nożnej – nowym ambasadorem marki JBL został Virgil Van Dijk – kapitan reprezentacji Holandii i piłkarska ikona jednocześnie.
Van Dijk nie jest pierwszym sportowcem, ani pierwszym piłkarzem w barwach JBL. W ramach programu Global Brand Ambassador, dołącza do takich gwiazd jak:
- futbol – Lucas Hernandez / Jessie Lingard / Virgil Van Dijk
- koszykówka – Giannis Antetokounmpo / Candace Parker
- beseball – Gleyber Torres
- muzyka – Quincy Jones / Martin Garrix / Bebe Rexha
Euro 2021 zbliża się wielkimi krokami… więc wizerunki piłkarzy idą w cenę
(kliknij żeby zmienić kolor słuchawek)
Info dystrybutora: Virgil Van Dijk to piłkarz Premier League i kapitan reprezentacji Holandii, który został uhonorowany tytułem europejskiego gracza roku UEFA w 2019 roku, a JBL to wiodąca marka audio. Te dwa olbrzymy w swoich dziedzinach łączą siły i kroczą razem w rytmie doskonale brzmiącej muzyki.
W sezonie 2019/2020 Virgil wraz z Liverpoolem został mistrzem Premier League, w sezonie 2018/2019 Ligi Mistrzów UEFA, w 2019 roku zdobył UEFA Super Cup oraz FIFA Club World Cup. Poczucie ambicji i absolutne zaangażowanie w dążeniu do doskonałości sprawiają, że JBL i Van Dijk idealnie do siebie pasują.
Aktualnie legendarny obrońca przygotowuje się do nowych wyzwań w kolejnych meczach ciężko pracując – rehabilitacja po doznanej kontuzji (uraz więzadła krzyżowego przedniego w październiku 2020 roku).
Van Dijk będzie twarzą nadchodzącej kampanii JBL, prezentującej najnowsze słuchawki JBL True Wireless.
Jako, że nie ma pewności, czy kampania bilbordowa zawita do nas, prezentuję kilka zdjęć, które po dodaniu napisów będą w niej wykorzystane.
JBL specjalizuje się w słuchawkach odpornych na pot i łzy wylewane podczas treningów,
a jak wynika z niniejszej notki, to sprawdza się również jako sprzęt rehabilitacyjny
Virgil Van Dijk: Korzystanie z Boombox 2 firmy JBL podczas ćwiczeń zawsze pomaga utrzymać mnie w formie. Miniony rok był niesamowicie trudny i wymagający dla wszystkich, w tym dla mnie osobiście. Muzyka pomogła mi odzyskać formę i nie mogę doczekać się, aby rozpocząć współpracę jako oficjalny ambasador i zobaczyć, co przyniesie obu stronom przyszłość.
Ralph Santana (dyrektor ds. Marketingu w firmie HARMAN): Virgil Van Dijk jest jednym z najlepszych obrońców na świecie, a ponadto ma inspirującą i pozytywną osobowość.
Jako naszych ambasadorów zawsze szukamy osób, które w naturalny sposób łączą się z fanami produktów JBL, a Virgil jest postrzegany jako tego typu bohater. Jego oddanie i pasja do sportu to podejście, które reprezentuje JBL jako marka, a połączenie tych dwóch osobowości owocuje wspaniałą współpracą.
Gdy potrzebujesz się odciąć od otoczenia, to wystarczy włączyć ANC bez muzyki i robi się cisza jak w kosmosie
W przeciwieństwie do dętych kontraktów marketingowych na bycie twarzą Huawei'a, Oppo, czy innej Motoroli, kolejni ambasadorowie JBL deklarują swoje wieloletnie przywiązanie do marki i to chyba właśnie ono stanowi o mocy oddziaływania reklamy z ich udziałem. W przypadku sportowców dochodzi jeszcze aspekt wyjątkowej odporności mobilnych sprzętów JBL'a podczas towarzyszenia zawodnikom w ćwiczeniach / relaksie / wyciszeniu przed zawodami.
Gdy więc Virgil mówi, że JBL od lat towarzyszy mu na każdym kroku, to nie mam cienia wątpliwości, że tak właśnie jest. A gdy mówi, że używa głośników przenośnych jak Boombox 2, bo potężne brzmienie dodatkowo motywuje do wysiłku na treningu, to po prostu wiem, że to prawda, no bo czym takiego Boombox 2 zastąpić?
Gdzie kupić?
Dystrybucja w Polsce:
Pon.-Pt. 8:30 - 16:30